Snabbis inlägg ^^

Okay !
Hinner inte med något jätte stort inlägg idag...
Men men, gick till skolan som vanligt. Inget särskilt, jo jag slutade lite tidigare från skolan för att jag skulle på göteborg horseshow! :) där hann vi kolla lite grann på hoppningen, sedan gick vi på mässan för vi tänkte att vi kunde gå på mässan nu och nästan bara kolla på hoppningen på lördagen, eftersom att det är "HUR MYCKET FOLK SOM HELST" på lördag och söndsg på mässan. Där köpte jag en ny snygg kavaj, två st kingslands tröjor och ett glitter pannband till Pontus. Så tänkte vi att vi kunde kolla lite på stövlar eller något på lördag, då vi ska vara där heldag :) sedan åkte jag till stallet, gjorde de vanliga. Red pontus då ha inte var lika arbetsamvillig idag..fast i slutet gick han riktigt bra! Hoho bara de att jag red i 2 timmar...så mamma blev ju orolig....
Nu ska jag bara äta och sedan gå o nana :) godnatt gott folk! <3

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0