Städning ..

Häjzzan !
Precis blivit klar med min städning som jag har fixat med hela kvällen typ ..
Varit i stallet också fixade allt där osv .
Kom hem började med städningen :D
ätit och så i mellan , men äntligen är jag färdig för i dag
lite kvar men det kunde jag inte göra i dag eftersom det är skola hade jag annat och fixa med också ..
fattar ni ? skola i morgon , USCH  !!
har inte ens haft något lov typ ju .. det suger . känner mig inte alls utvilad !
Igår : Emma sov ju hos mig , vi hade det sjukt mysigt faktiskt .
Min familj var ju bort så vi var själva hemma :D
Vi tog lite bilder och sedan badade vi och åt fruktsallad . mmuuuummmmaaaa !
Snackade massor , vi verkligen prata ut typ :)
Jätte skönt och få göra det ibland .
Sedan så kröp vi ner i sängen och fixade med bilderna :D (yy)
HAHAHA . när vi skulle bada så öppnade vi locket och det bara sprutar åt alla håll och vi blev pisseblöta ..
det var för lågt vatten så en av  "massage sprutorna " bara sprutade .. åh herregud vad vi höll på innan vi fick stängt av det ! aja , det blev väldigt trevligt i alla fall 
tänkte lägga in ett inlägg lite grejer om mig själv sedan .. :D
och en bildbom från gårdagen med Emma Ingvarson .
ah , typ fixa lite inlägg här och sånt :D
vi får la se hur mycket jag orkar :D
Jag älskar dig vännen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0