Stan o.s.v :)

Hejsan svejsan ?

Kom hem från stan för några minuter sen :)
Jätte trevligt med syster och mamma .
kollat lite grejor jag önskar mig eftersom jag fyller år om 2 veckor . whiihhohohoh :D
Längar sönder !
kom hem med ett par skor som verkligen behövdes ..och det andra får vänta :/

Gick upp klockan 7 i dag ....åååh , detta lovet kommer verkligen inte blir som det där lovet man kanske önskade !
aja ,medans mamma åkte till jobbet så var jag och syster tvungen att åka till stallet för hästarna skulle skos , så jag fixade då allt på morgonen :D
kom la hem runt 11.15 .
slappa lite sedan drog vi till stan vid halv 2 tiden :D
Och nu entligen hemma .
Vi tog en liten fika o.s.v

I morgon och hela veckan fram till fredag då så blir det jobba .
Ska fan bli rik :))
Nä , men får runt 1500 kr om jag jobbar hela veckan till klockan 5 .
vet inte riktigt när jag börjar men måste i alla fall åka hemifrån ca 6 ..
Detta är mitt lov , alla har det trevligt i skidbakarna och alla andra saker , här är är jag hemma och jobbar ..
dock tjänar jag mony :DDDDDDDD

det var la allt för mig tror jag .. ?

*sakna sommaren *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0