Tis - Ons !

Hejsan alla ! (:
Precis kommit ur duschen , jätte skönt som alltid !!
Men tis - ons var ganska lika dagar så jag lägger i hop lite o.s.v :D
Skola som alltid åkte bussen och blablabla .
slutade 14.20 båda dagarna , sedan bara åkt till stallet och fixat där med allt och sådant :)
I tisdags fick jag fixa det mesta själv i stallet för mamma skulle göra ett litet köp och syrran va i skolan ? hehe , sen så gjorde , syster , frida och Emma ( syrrans kompisar ) lite fruktsallad och glass , och fixade lite kex och ost ! så snälla som dom är delade dom ju med sig . Sjukt jävla gott va det ! ;)
aja , va lite om dom dagarna , hade tänkte lite mer men sen kom jag på att dagarna va rätt så lika så " pallade " inte skriva så avanserat ;) Men har pluggat nästan hela kvällen :/ eller aah . fejjan och sånt har försört lite menmen . Jag vet att det är rätt så dålig uppdaterning just nu , men haft mycket läxer och sånt så har inte haft så mycket tid . I morgon har jag ännu en läxa , dock tror jag den går rätt så snabbt , hoppas jag !
några siffror på spanska bara :D
Men jag hör av mig i morgon , har verkligen massa grejer att göra nu , sorry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0