Torsdag

Det är så sjukt kallt! Och så ska de bli ännu kallare också! whuuutt?
Iallafall...idag rullade det väl på som vanligt. Skulle ha haft NO redovisning idag fast det blev inte så...puh! :) sedan rullade det väl på..hade idrott då vi spelade vollyboll vilket var riktigt kul! :)
Sedan var det lunch, äcklig soppa! Efter det var det slöjd och sedan engelska. Då hade vi engelska förhör vilket jag hoppas gick bra. Sedan drog jag hem, skulle ha hopptränat för mamma men mamma hade 39 graders feber :( stackaren! Så jag gjorde först matteläxan och sedan fick jag åka buss till stallet och mocka, göra maten osv. Sedan red jag lite kort i 30 min, kunde nästan inte äns röra mina händer! Aahh jobbiga snö! Aja och sedan hämtade pappa mig och så åkte vi hem och åt.

Tänk att det redan är fredag imorgon! Det går så fort snabbat nu asså..fast det är inget att klaga över för att dessto snabbare det är fredag så är vi lediga! Och snart är det ju sportlov :) Kändes ju nästan som om att det precis varit jullov.

Bjuder på lite bilder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0