Trött eller allmänt seg...?

Sååååå trött...
Idag har det varit en skit dag, jobbiga lektioner och äcklig skolmat :( + att jag var jätte trött och ont i huvudet...
Efter skolan var jag jätte hungrig! Så jag lagade lita mat, sedan körde thomas mig till stallet för inte världens roligaste väder att gå i. Fixade allt i stallet o så. Sedan red jag, då jag skulle hoppa lite grann. Gick okej. Åkte hem o åt och nu ligger jag i sängen o kollar på tv :)

Imorgon :
Chill dag :) håltimma i 2,5 tim (yyyy) sedan 3 korta lektioner efter. Sen ska jag åka till stallet då jag ska rida lite dressy, de var så sjukt länge sen jag red dressyr asså! Senast var i sommras...hoho ;o på onsdag ska han nog få vila, torsdag rida vanligt, fredag rida ut (hoppas på bra väder) och lördag tävla, taaaggggaaaa!!! Längtar så mycket att få tävla!!!! :))))) whoho !! :P
Fast en grej bekymrar mig. Jag har inte gjort några läxor! Herregud! Måste verkligen plugga imon. Men nu hinner jag inte mer för nu ska jag sova så att jag inte är så trött imorgon igen..-.-'
Godnatt<3
* bjuder på en liten bild *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0