ungefär så här seg ..

jappjapp , hej alla läsare .. :)

haft en hyfsat bra dag i skolan , dagen har gått rätt fort,
men själva sammanhanget av dagen har varit ganska seg om man säger så
inte hänt ett piss typ -.-
fett tråkigt !
var tillexempel inte i stallet för jag slutade sent och det var ändå inget
"ridväder"
usch verkligen hur äckligt väder som helst ju ,
snöblandat ? :s
bad mamma hämta mig i skolan för jag var hur hungrig och frusen som helst skulle liksom
och vänta hen halv timma på bussen med skinnjacka och dog nästan så hungrig jag var ..
så mamma kom och hämta mig på skolan så åkte vi vägen om stallet så hon sprang in och tog in Annie för de andra hästarna var inne redan :)

aja , imorgon är det den dära " chilldagen" på veckan
långa raster och inte några direkt långa och jobbiga lektioner (yyy)
blir stallet imorgon också , om det är hyfsat väder så forstätter jag med att sätta
igång pollen min ♥yyeeyy .

kvällen har och kommer la se ut ungefär så här ...
----->
mamma släppte av mig hemma och åkte ner till bussen för att hämta syster .
medans de var borta åt jag lite mat :)
sedan somna jag ? :o skönt var det iallafall ..
vakna så var det middag .
nu sitter jag här och ska snart gå ner och dricka lite te och mysa med min käre familj , var lite social som sagt :)
fixat lite med kläder och sånt tills imorgondagen :)

aahhh , det var nog allt för mig i dag ..
hade inte sådär jätte mycket att skriva om men aja .. får bli bra för idag .

GodNatt 



Minne för livet ♥ Jag saknar dig Joystick 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0