usscchhh ... förkyld -.-

japp , rubriken säger det mesta faktiskt .. har blivit jätte förkyld , kan knappt andas ur näsan , usch . hatar verkligen sådant , låter som en jävla ...aa någonting ! fint låter det i alla fall inte -.-
jaja , går väl över snart hoppas jag :D
woopp wwoopp , i dag gick jag upp halv 6 som i går ... fixade mig o.s.v
Jobbade ju i dag med .. då det går jätte bra ? :D
yyeessboox :)
ååh , så himla gött när pengarna entligen ligger i min ficka på fredag .
mer än 2000 kr , kännes underbart !
På vägen hem svängde vi förbi stallet eftersom Johanna skulle rida :)
Tog in Power o.s.v :D
yeeeaah yeeaah
sedan gjorde jag och dad toast :) sjukt gott (yy)
Nu sitter jag här med musik i mitt härliga rum :D
JappJapp .
Blir tidigt i säng i dag igen
Men hör av mig mer i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0