JappJapp , min dag..

Usch !
hatar verkligen detta *bokstavligttalat * pissvädret !

Ja , det understrukna säger ganska mycket ...
vädret var riktigt " äckligt " idag .
Varför kan det inte bara blii våååårrr !

aja !
Idag då ..
  • vakna
  • skolan
  • hem
  • stallet
  • hem
  • ätit
  • nu sitter jag här och bloggar
samma som alla andra dagar :s
Imorgon så ser dagen ut så här .
  • vakna
  • skolan
  • scandinavium . yeyy
tänkte häga med några på lördagen .. dock fanns det inte en ända biljett kvar ^^
så jag fick gå med syster och mamma direkt efter skolan i morgon , det är ju också trevligt
men det skulle varit roligare på lördagen då jag känner två som ska vara med på gp-ponnyn :D
Stort lycka till , till dom :D
wellwell , sånt som händer tyvärr ..
har faktiskt inte så mycket mer och säga i dag tror jag .. blir tv och mys med familjen sedan :D
ska kolla lite ponnyakuten nu eftersom jag missat varje avsnitt ...
så aah .
blir tyvärr inget inlägg i morgon eftersom det typ inte funkar så bra ibland från mobilen och allt bara fuckar -.- och vi kommer hem . JÄTTE SENT ! så gör ett inlägg om allt i övermorgon .. så det får ni stå ut med :D
*bjuder på en riktig going *
btw . i helgen * lör-sön * blir det tjejkväll med Ida och Emma * traditionen *
så det blir massa mys och stoj :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0