llånngtt inlägg ?

Hejsan alla läsara :D

ska försöka med ett kanske långt inlägg i dag eftersom det inte blev något i går ..

Idag gick jag som sagt till skolan .
Som vanligt gick jag upp kl 6 som inte var så himla härligt eftersom jag kom i säng runt 12
igår .
Men det var bara att få sig upp ur sängen .
slutade 14.20 och det hände inget speciellt , segt för man ville bara hem ..
Kom hem och åt lite , fick även lite tid föratt lägga mig och gosa ner mig i
soffan .
Tills det var dax att byta om och dra till stallet
Jag och syster fick åka moppe idag eftersom mamma ville ha lite tid med maten
blev ju 3 rätters !
och det var fint väder ...men det blåste sjukt mycket ..-.-
hade tänkt och rida men när vi väl kom till stallet , hade tagit fram allt så märkte jag att det blåste så mycket
så det skulle typ inte gå och rida -.- fuck ....
aja , mockade båda boxarna på morgonen så det var redan klart
fixade det 2 påsarna hö till båda *aafke och Power * och sedan fyllde jag på lite vatten till power :D
alltså det jag inte hann på morgonen :)
Johanna borstade då Annie och fixade det sista till Nancy och Annie också :)
sen bar vi oss hem . Kom la hem vid 6 någonting :))
bytte om och så åt vi lite ... nu har jag precis trykt i mig efterätten :) wwiiee :)
Tack bästa mamma ! 
kommer nog bilder på "menyn " senare om jag orkar , hahahaha ! :)

I morgon drar jag och Carlagård och några till :)
fanns ju inga biljetter ?
då jag tackar min pappa som känner en kille som är där och ska fixa in mig :)
lycka !
antingen biljette eller viplapp :)) heheh , då man mest hoppas på viplapp :D
tänk bara att få gå ner till alla de dutikga hästarna , inte varje dag :)
men det är ju som sagt inte säkert om det än , det kan lika gärna vara en helt vanlig biljett :)
men lika glad för det !
så vi är där på förmiddagen , sedan går vi och äter på restaurang , fett mysigt !
sen blir det ett varv på mässan :)
Avslutas med att sova hos Carlagård eftersom mamma och pappa är borta i skåne :)
ååhh , underbar dag framför mig !

JappJapp , ska ta gårdagen också
den jag tillbinga på scandinavium på kvällen :DDDDDD
Jag var i skolan såklart sen hämta mamma min , vi åkte till stallet och tog in dom så hästana
sen hämta vi Johanna och vi begav oss mot göteborg :D
Åt sedan gick vi en stund på mässan innan det började
Jag och Johanna köpt var sitt glitter pannband i silver :)
verkligen jätte fina !
En hv polo tröja , riktigt bra köp :)
Ett John whitaker överdrag till sadeln -behövde verkligen eftersom johanna tog det gammla överdraget ..
Sen var det ju junior hoppning , där louise torgersen vann ! stort Grattis :D jättefin ritt :)
Sedan åkte vi hem och la oss som sagt !


det var allt tror jag :)

bloggar mer "riktgit " på söndag , inte säkert om det går från mobilen , men om det gör det ska jag försöka blogga där ifrån på lördag :)

Ha det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0