Veeet niii vaaad???

Igår var jag på scandinavium hela dagen! Man blir så taggad av att sitta där, man vill också hoppa där inne...fast får väl försöka komma med i Gp-ponnyn för det är nämnligen mitt mål ;)
Mässan är också en höjdare med scandinavium, fast det var ju så mycket folk i lördags...svårt å andas nästan ;o
Men jag gjorde några trevliga inköp ändå :)

Sammanfattat vad jag köpte (båda dagarna)

En ridkavaj (pekör)
En vit kingslands tröja (till tävling)
En blå kingslands tröja
Ett glitter pannband
Nya svarta ridstövlar
Ett broderat shabrak (där det står Alva Kåresen och Pontus)
Hästgodis

Sedan vet jag inte, kan ha glömt något...men det blir bild på shabraket o ridstövlarna :)
Meeeeeen veeet niii vaaaad????
JAG TRÄFFADE TOBBE LARSSON!
Fick ta kort med honom och autograph.
Wohoooo!
Fast idag ska jag inte till scandinavium, ska bara rida o priva mina ridstövlar :)
Kanske ska rida ut....? Fårse.
Kanske markarbete annars.
Imorgon är det ju skola igen...inte lika kul..fast ska kanske hoppträna på lördag.

Kommande tävlingar :
Nu till helgen på lördag ska jag tävla i Allingsås LC o LB bra start som första tävling.
Kungsbacka helgen efter
Kungsbacka helgen efter igen
Sedan blir det några mer men vet inte vart, hoho...;)
Men kanske kommer lite bilder senare efter ridpasset!

Btw mobba inte min miiiiin!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0