Äntligen helg :)

heejj !
det känns verkligen inte redan som fredag eftersom jag har varit sjuk och sånt .
Men verkligen en härlig känsla :D
I dag vakna jag som vanligt ......6 -.- och började 8.15 som varje dag sen slutade jag 14.20 , mamma och syster kom och hämta mig vid skolan och vi åkte direkt till stallet . Mocka fixa mat osv .
Precis varit ute och tagit en jätte härlig romenad för att hämta mammas bil eftersom vi ska till stallet tidigt i morgon för att släppa ut hästarna och nog fixa allt ... så vi va tvungna och gå ner dit , dock va det hur skönt som helst !!
Är inte riktigt på " blogghumör " i dag , tyvärr , så det blev bara ett litet snabbinlägg , men bloggar självklart mer i morgon då Alva kommer och sover här i morgon :DDD yeeaah , vi hade tänkt fixa lite med frågestunden som är lite sen :// men hoppas ni dödar oss för det :) men nu ska jag fortsätta med min tråkighet och fecbooka med alla underbara !
haaaarrreeeeee fölket ;) // Josefine <3
( bjuder på en liten härlig bild på mig och bäst vän <3 )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0