bitches .

HAHAHAHA !
Vi har just blivit riktigt förbanad på två " fjortisar " som tror sig så jävla hårt .
Fattar inte hur man orkar . blondies säger vi bara !
Asså har de inget liv så de måste hålla på med andra?
Och måste reigera sina bilder för att få bättre självförtroende och inte behöva skämmas för deras utseénde .
Kan man bara inte skaffa ett liv !
Sedan kalla en " slampa " vad är det för ord ! då uppför man inte sig som vanliga personer ,eller ?
Tro att man har hittat på  någon annan person som dock är äkta , och är en underbar tjej !
Eftersom man inte direkt sitter och skriver med sig själv och kommenterar sina egna bilder .
Fattar inte hur man kommer på allt som inte är sant , tillexempel att det är Alva har kommit på massa grejer , tror ni själva då att jag tror på er mer en Alva ! NEJ ? 100% att Alva är så mycket bättre vän en er !
Orkar inte bry mig om sånna som er . Slösar inte min tid på er för den delen heller som jag kan lägga på så mycket bättre grejer .
Åh , lägg av för fan ! Hoppas dom " coola " läser detta . Behövs
Jävligt trötta på er // Josssaaannn kossaaan o Alvvvaaa paaalllvaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla idioter !!!😡

2012-01-08 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0