Dagen :))) <33333333

Hejsan !
Idag har jag bara skött om Pontus och mockat o gjort maten osv. Red inte idag för tänkte att han kunde få vila lite och för att jag hade lite ont i huvudet. Nu så känner jag mig frisk igen och det är skönt för att snart så ska jag börja hoppträna och komma igång :) På tisdag så börjar SKOLAN igen på hedeskolan..:/ Neeh det är bara å tänka positivt för det är ju i skolan som jag får min utbildning och om man vill blir veterinär så får man jobba hårt i skolan! Det ska iallafall blir kul att få träffa alla snälla o söta kompisar.
Jag har iallafall inga tävlingar inplanerade än, börjar nog tävla igen på våren :))

Ha det bäst!


Fin bild på Pontus och Alexandra Olsson :)

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0