Dagen :)

Heej Heej ! Nu har jag precis kommit hem från stallet . I natt sov jag ju hos Emma o det var skit mysigt , vi fastna på toan så vi somnade när hehehe , men vi var tvungna att gå o lägga oss i sängen sen :/ men jag vaknade ungefär halv 12 o Emma 12 eller nått . Gjorde bara ordning mig lite snabbt o åt sen så kom mamma o hämta mig så åkte släppte mamma av mig i stallet :) gjorde lite övningar med Power nere på marken i dag , sendan släppte jag ut han med systerns häst Annie ett litet tag så han fick springa av sig eftersom han är HUR PIGG SOM HELST ! :)men slänger nog in ett inlägg senare i kväll beroende på vad som händer :) ( två bilder från i dag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0