Dagens ridpass :)

Hejsan !
Först vill jag bara säga att det blåser skit mycket så att ni vet! Hahaha!
Aa igår kväll så sov jag över hos Josefine Larsson och hade mysigt! Då fixade vi med bloggen osv. Sen idag så har jag ridit i ca 35 minuter hårt. Rätt så kort idag för var väldigt trött då jag och Jossan la oss typ kl 3 !!
Jag red Pontus i ridhuset då det knakde jätte mycket, Pontus gick bra fast var lite spänd för allt ljud men sen så slappnade han av. Just nu så sitter jag och väntar i stallet på att mamma ska hämta mig. Senare idag så ska kanske jag,mamma och markus hitta på något kul i stan :) sen blir det bara mys med familjen tror jag<3

Btw det vag jag som kom på att vår blogg skulle heta svenskridponny eftersom våra hästar är den rasen (blandras) stolt ! (aa

// Alva<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0