dålig uppdatering :/

Heeej 
jag vet , dålig uppdatering :/ men jag sov ju hos Emma med Ida och jag vaknade la vid 11.20 och sen så messade Sophia så vi bestämde att vi träffas i kungsbacka om någon timma , sen sega vi i sägen och skit sen fick jag äta lite snabbt sen spang jag hem för att hinna , slängde på mig något ochgjorde i ordning lite , drog in till kungsbacka , dock va vi inte där så länge för det va sjukt segt .. men det va trevligt ändå , sen tog vi bussen hem till käre Sophia så hänge vi där lite . Nu har jag då precis kommit hem och sitter och käkar lite pizza som var över från dom andra :D Sen blir det nog ett lite röj i mitt stökiga rum , heheh ! och fixa lite till morgondagen .
men ska försöka göra ett "godnatt " inlägg senare !
kommer även frågestunden :DDDDDD



Bjuder på en liten pic .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0