Dålig uppdatering,sorry !

Hejsan ! gick inte att göra något inlägg igår för mobilen dampade -.-
Igår hände det inte något speciellt..åkte och stor handlade med thomas. Efter det bakade jag chokladmuffins (jag älskar att baka typ) sen åkte jag och mamma till stallet o mocka osv..red inte igår för det var rätt så sent och orkade inte, hoho..
Sen åkte vi hem, då åt vi taccos. mums!
Efter maten gjorde jag lite matte..har matteprov på måndag så måste plugga..aa men efter matten hade vi lite lördagsmys ! Vi åt muffins och godis, och fick höra på lite musik utav mina syskon ;) sen bliv det film och lite mera mys hahahah :)

Idag då :
Gick upp vid 9 tiden, åkte till kyrkan och hjälpte till lite grann. Sen åkte jag hem och åt mat, gjorde matte. Sen åkte jag till stallet och red markarbete med 4 bommar. Sean gjorde jag en till övning med 3 bommar och en sockerbit. Gick jätte bra! Pontus drog lite ibörjan men sen blev han lätt och bra :) nu är jag påväg hem. När jag kommer hem ska jag äta och sedan kolla på Ponnyakuten! Blir antagligen lite matte sen efter det..imorgon ska jag inte åka till stallet, det sköter min underbara mamma för jag ska gå på en kurs imorgon om att få ta gröntkort så att jag kan tävla igen. Hör av mig imorgon! Blir kanske ett litet godnatt inlägg senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0