fre den trettonde :D

hallojjj :D
Fredag den 13:onde idag , har inte hänt något ännu i alla fall .
Snart kommer ida Johansson  och hämtar mig , vi två och Emma Ingvarson ska ha lite mys i dag eftersom Ida just har kommit hem från semester :D så det ska bli sjukt trevligt ! <3
Idag va det som alla andra dagar , gick upp 6 gjorde i ordning mig åkte till stallet med mamma och släppte ut hästarna , slutade skolan till 14.20 idag då jag tog bussen hem , bytte om och åkte till stallet för att rida aafke ( den hästen jag ska nörja rida lite ) mamma fixade allt annat för att det började bli lite mörkt så va tvungen att rida , eftersom det va första gången jag satt på henne så  ska vi ju bara lära känna varandra lite så jag gjorde inget avanserat direkt , lite tarv en galopp och så skrittning såklart ! Gick jätte bra för att va det första då :D När vi lär känna varandra kommer det säkert gå mycket bättre :D Men måste verkligen dra nu så kommer , kommer inget mer inlägg i dag utan kommer i morgon då jag ska rida båda hästrna , vad det ser ut i dag i alla fall ! hehe :D Då kommer det hur det va i kväll osv. Men ha det bäst ! bjuder på en liten härlig bild på Aafke och roxy ! ( aafke är den svarta :D ) // Josefine <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0