Fredagsmyys !

Hejsan !
Igår var det bara en vanlig tråkig dag och jag red inte för att jag kände mig inte så bra :( Fast nu känner jag mig pigg ! Idag var det fredag vilket betyder "chilldag" hahah ! Slutar 13.5 och är med en kompis, bakar muffins och har det trevligt :) Vi spelar något dans spel som jag verkligen inte var bra på -.-
Sedan åkte vi buss till stallet och fixade mat,mocka osv..sedan red jag och min kompis fick provrida :) sedan körde hem min kompis. När jag kom hem spelade jag och min lillebror på datorn (vilket jag aldrig gör annars typ) och nu sitter vi vid tv:n och äter popcorn ! Mysigt !
Imon ska jag på pay and jump :)
Jag ska hoppa två rundor på 90 cm som mjukstart. Sedan ska jag sova över hos Josefine <3
Jag berättar imon hur det gick på rundorna, sedan ska jag och Josefine göra inlägget från frågestunden !
Lite sent men men..
Ha de bra !

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0