Fredagsmyyyssss !!

Hejsan alla läsare !
Idag var jag i skolan, gick upp halv 8 gick till skolan 8.00 :) Första lektionen hade vi hk då vi gjorde kyklingwook, det var gott i början men inte sen..hoho
Efter hk hade vi en lång SO, alla från min grupp i hk kom försent för att vi var tvungna att diska..-.- aja efter SO:n åt vi mat fast jag och några andea hoppade lver lunchen för att vi åt kyklingwook på hk. Så vi läste istället ! Vi har nämningen en lästävling i skolan.
Första pris är :
1 : resa till stockholm
2 : resa till göteborg
3 : gå på bio
Och vi satsar på första pris såklart ! Hahah :) förresten såg ni mig i tidningen? :o jag var med i gp pågrund utav lästävlingen, jag + 3 andra. Kanske inte mitt bästa kort..men men..
Efter lunchen hade vi matte. Slutade sedan 13.5 ! Väldigt chill ^^
Hahah men efter skolan gick jag till en kompis o baka scones (elr hur det stavas) efter det åkte jag till stallet o red osv. Sedan åkte vi hem och åt china mat! Mums ! Och nu ska vi ha fredagsmyys och äta glass ! Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0