Frisk ? :))

Heejjj alla ;)
Idag tror jag att jag blivit bra i gen (y) orkade åka till stallet i dag i alla fall , då jag bestämde mig direkt för att rida:DD
I dag vaknade jag vid 10 tiden någonting :Dhärligt ! Sedan runt 1 åkte mamma , jag och syster till stallet , och som sagt jag hade bestämt mig för att rida , kommer dit och vi börjar greja lite , beddarna va lite äckliga så dom gjorde vi oss av med :D la in helt nytt spån , sjukt mysig blev det (yy) Tog sjukt lång tid så jag va sönder frusen och alla te va hur hungriga som helst :// så jag fick hoppa min ridning i dag i gen , kanske va bäst så eftersom jag hostar och sånt väldigt mycket :( Men ska se i morgon i gen :DDDDDDD I morgon blir det nog skola , eftersom jag orkade i stallet i dag ...så nu är det bara att göra läxa då:D eller aaa , sen för nu sitter jag ju här och bloggar , kollar lite facebook och precis städat mitt rum eftersom det såg ut som ett bombnedslag ..har ju bara släng saker runt mig när jag vart sjukt :)menmen..Sen blir det duschen (y) mys <3 Men hör av mig i morgon om allt :D sen så har jag en lite plan på en ett " inlägg" men det är bara ett kanske ;) PUSS !!
// Josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0