Gose Josefine ! :)

hejsan alla sjukt undebara läsare ! :)
Nu har jag nästan precis kommit ut ur duschen , och tagit en riktgit gosig ansiktsmask , heheh sjukt härligt !
så nu är jag bebis mjuk i hela anisket :))
I dag var jag vid stallet lite efter sju någonting så där . Fick gå i genom hela Power för att hitta om han hade ont någonstans eftersom han är lite halv , men vi tror han har fastnat i en rem bak och sträcks sig eftersom vi inte kunde hitta något tyligt tecken på vad som har hänt ! Bara för att jag tyckte så synd om han så fick han några äpplen och en liten mys stund , sedan borstade jag av han och  lite sånt också men han var ju rätt så red eftersom han är så evis så han tänkte inte gå utan för sin box i morse  och han verkade tydligen inte så bra så han fick vara inne . Så han har  vilat odenkligt i dag :D Några bilder från i dag och nu ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0