Halloj !

Kom precis hem till Josefine från stallet. Har ridit ut och gjort det vanliga.
Idag vakanda jag klockan 8.48 och då sov Josefine så jag spelade lite för kan inte surfa för har ingen täckning här -.-
Just nu sitter vi i sängen och ska göra bilder av våra namn ''Alva''. Sedan ska vi kolla på ponnyakuten.
MISSA INTE DET NYA AVSNITTET IDAG !

Skola imorgon då :/ Har redan fått 3 läxor som är till veckan ''än så länge'' . Imorgon börjar jag klockan 8.15-14.45 . Skönt att ha ELT sista lektionen hahah :) Efter skolan blir det stallet. Sedan gör jag väl antagligen läxorna vilket jag ska göra sen oxå när jag kommit hem från Josefine. Bloggar mera ikväll antagligen.
Blir ett ''LÅNGT'' inlägg sen utav mig och Josefine. (ska försöka iaf)

* Gillar ni våran ny header? :)

// Alllvvvaaa <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0