Heeej ! :DD

Kan ju säga det att det har inte varit den bästa uppdateringen av mig idag ...
Men jag gick upp lite innan 6 fixa allt och åt frukost sedan trog jag till stallet med mamma och syster , där vi släppte alla hästar som skulle ut , sedan mockade jag och gjorde i ordning allt sådant .. :D
Mamma körde mig till skolan då jag kom något lite sent .. :/
Började dagen med älsklings läraren Stefan .... *host*
Men jag slutade ca 14.20 , tog bussen och kom hem vid 10 över 3 tiden kanske ...
Kom hem , myste lite i soffan med tv och bulleeee :D hehe , sedan somna jag i typ 3 timmar ... :/
Tog en dusch och fixade lite tills i morgon , nu sitter jag här och bloggar och " facebookar" lite :D
Men blir nog inte ett till inlägg i dag så säger redan nu GOD NATT :*  // Josefine <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0