Heejsan Bloggen ! :D


Dålig uppdaterning i dag , jag vet :/ men det va så här .......
Vaknade 6 , gick upp och gjorde i ordning mig , drog till stallet , rätt så stressigt ! Sen till skolan som i dag va  8.15-15.30 , gick sjukt snabbt ? aja , sen kom mamma och hämta mig , åkte till stallet där vi gjorde i ordning allt sen var det lite stallmöte så där ! Och nu precis kommit hem (y) Så det har varit rätt mycket och göra i dag så har inte kunnat blogga så värst . Hoppas ni klarar er med det :)aja , annnars har det väl inte hänt något speciellt i skolan och sådant !
Imorgon är det frilupsdag * stavning * då vi ska åka skridskor , och umgås . chill och inte ha några lektioner :) dock går vi fortfarande till 8.15-14.20 ? TrevligtTrevligt ! så hör av mig mer om det i morgon :DDDD
Ha det bäst ingen protest !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0