Heejsan ;)

I dag när klockan ringde 6 gick upp och bytte om sen satte jag i gång och började sminka mig . Sedan några minuter senare när jag nästan är klar med sminkningen kommer mamma in i rummet .Frågar den dagliga lilla frågan nu förtiden hur jag mår .. hade sjukt ont i ögonen men annars va det liksom helt okej ? mammas svar var bara , gå och lägg dig igen du ser inte helt bra ut . då FML:A jag ! hade kämpat mig upp ur sängen , dock va det ju inte helt fel att gå och lägga sig i gen men bara känslan ! aja , sen sov jag nog till 11 någonting :DDDDD hoppar ur sängen när jag och mamma kommit fram till att hon hämtar mig kvart i ett , åt och bytte om till ridkläder osv . Drog till stallet där jag direkt tog in min lilla polle och gav han mat i gången , mamma fixa maten och mockade i dag (y) sjukt gullig mamma :) men bara för att det ska gå snabbare gör hon ju det medans jag rider ..
Dagens ridpass var inget speciellt men lite böjningar och volter osv.
gick faktiskt helt okej , men han va sjukt pigg eftersom jag inte ridigt så mycket .
i galoppen är ju han som han är när han är pigg ... i bland inte den roligaste hästen och sitta på .
hoppar upp och ner och galopp om byten som en galning , i dag sköt han upp sig så in i .. man flyger må jag säga !!
annars gick han på tygen , inte det finaste han gått men verkligen bra för hans del i både vara paddocken och att han vara  pigg :D Och så blev det ju lite mys och sådant :)
Hoppas det blir skola i morgon , tror det i alla fall :))Hör av mig mer i morgon . Har aafke i morgon också så ska rida henne så det kommer nog lite om det :P
Hare // Josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0