HEJ !

Heejsan !
Idag var det skola då...fast hade sovmorgon till klockan 9.40 så det är ju skönt ! När jag kom till skolan fick jag träffa alla kompisar, lite tråkigt att vi fått nytt schema för jag gillade det andra..men det ska nog gå bra kommer bara komma till stallet lite senare men jaja ! Idag slutade vi klockan 14.10 eftersom vi hade gympa och ingen visste det för att det var nytt schema så ingen hade med sig gympakläder. Efter skolan tog jag bussen till stallet med Sara, där fixade jag med maten, mockning och red i 45 minuter. Putasde träns,sadel,sadelgjord och ridstövlar så att det blir fint tills på torsdag då jag ska träna för Lennart Lindelöw klockan 18.00 :) imon börjar jag klockan 9.00 (eftersom vi har nytt schema) och slutar klockan 14.25 fast om jag vill ha "läxhjälp" så slutar jag klockan 16.00 men vi har ju inga läxor så slutar tidigare imon. Ska inte till stallet imon för jag ska göra en annan grej då med mina kompisar :)) Bloggar nog inte mera ikväll så får väl säga godnatt nu heheh.
Bloggar imon :)

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0