Hejsan alla underbara ! ♥

I dag vacknade jag och Emma runt 11 ? :D sen låg vi och sega ett tag , kolla lite på filmen och sånt :)
Blir ett litet kort inlägg om dagen för ska snart dra bort till Emma igen för att jag , Emma och Ida ska ha en lite tjejkväll som vi alltid har när våra  föräldrar är borta (yyyyyy) dock är inte allla föräldrar borta men what ever :D
aja min dag såg väl ungefär ut såhär :D
Gick hem från Emma runt halv 12 tiden då jag direkt gjorde i ordning mig för vi skulle till några äffärer *hööks , börjes *
vi var där för att kolla på lite ridstövlar till mig :)) Vi hitttade kanska mycket vi ville ha som sagt , men det va bara på hööks vi handlade :) Då vi kom hem med mer än vad som vad tänkt !
  • Ridstövlar
  • sadel
  • läder
  • stigbyglar
hehehe , as bra va det i alla fall (yy)
sen drog vi till stallet , mockade , gjorde hö , fyllde på lite vatten o.s.v :) testade sadeln och sånt då sadeln blev till Annie * syrrans häst * :D aja , sen vi kom hem har jag typ bara sovit , sjukt seg har jag varit !!
kanske hör av mig senare . kommer en bild på ridstövlarna sen , om det funkar för jag har ju bilderna på mobilen och har inte tid med att föra över dom till datan just nu ! kommar kanske bilder från i kväll också , men jag ska inte säga för mycket . Men ha det jätte bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0