ingen rubrik...:D

Haaalloj alla goingar !
ehhmm ... Jag kom på att jag ska börja med " josefine tipsar " låter det bra ?
som ni sätt har jag börjat lite smått :D
Tänkte att det kunde vara lite kul .
Kommer då att tipsa om allt möjligt , dock är det så att jag bara kommer tipsa när jag kommer på något bra så i bland kanske det inte bli på ett tag och ibland blir det jätte tätt , men vi får se hur det går först med detta :D
Kommentera gärna vad ni tycker !
Tagit tablett och sånt så är lite piggare nu , orkar i alla fall röra mig lite :D men då är ju det såhär att vi får se hur länge det varar .. så nu sitter jag här och bloggar som sagt , lite facebook också :D drar nog snart ner till soffan där min heltids plats är nu för tiden ,tydligen :/ Sjukt att det är jätte många som är sjuka nu , bara i min klass är det 6 st :o Då en av dom sa att sin mamma hade hört på radion att det gick en influensa nu . inte bra ! hoppas jag blir frisk snart bara , i alla fall orkar åka till stallet och rida . Bestämde i dag att jag tänkt rida då  min feber gick upp och jag mådde skit , FEAN !! // Josefine <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0