Kompisar !

Hejsan bloggen !
Idag har jag haft det bra, börjar 9.00 och slutar 14.25 :) På svenskan blir jag och tre andra interjuvade av en tidning. Vi ska vara med på bild o så i gt så missa inte ! Det är för att våran skola har en lästävling då man kan vinna en resa till stockholm osv. Vi satsar på att vinna,såklart ! Efter skolan drog jag hem till en kompis. Vi spelade ett dans spel och bakade en kladdkaka,mums ! Sedan passade vi på att göra läxor. Sedan gick jag hem och så körde mamma mig o jacob till miniorerna. Jag, tilda o signe stack efter ett tag till fyren och var med i en grupp där på fyren. Roligt ! Sedan hämtade Thomas mig. När jag kom hem åt jag och kollade på en film "jag saknar dig" sjukt bra film ! Och nu ligger jag i min gose säng o kollar på tv :) härlig dag med många kompisar ! :D åkte inte till stallet idag tyvärr :( fast då hade jag tid med kompisar istället :pPp
Imorgon :
• gå till skolan
• åka buss till stallet
• träna för Lennart

Här kommer lite bilder ! Kanske inte de bästa för de är från min mobil...
Vi bjuder som sagt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0