Kungsbacka ! (:

Heej Hopp !
Jag åkte till Kungsbacka/ Kungsmässan 13:40 kanske , där jag skulle träffa dom finaste vännerna Sophia Norrman och Fanny Garanger <3
Vi gick där och " chillade " ett tag , sedan kom Gustav och Simon så vi gick med dom ..:) Trevligt (yy)
Det blev lite drama och sånt som jag kanske blev lite irriterad på ... men inget jag ska lägga mig i fast jag kanske skulle vilja .. :D haha , men det är som sagt lite " privat " dock det inte ens hadlar om mig ..
Skulle säga att jag har haft en mysigt dag och trevlig slut på lovet .
Nu sittet jag bara här i min säg och gottar mig men det är lite små kalt så jag fryser så något fruktasvärt mycket , precis ätit lite mat och sånt också , kanske blir ett smått inlägg senare ((: här kommer en lite bild på mig och Fanny , somsagt vi bjuder ! <3
Älskar er Sophia och Fanny <3 // Josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0