Kurs :/

Hejsan !
Blir bara ett snabbinlägg idag för ska spva nu.. Helt vanlig dag var i skolan osv..efter skolan gick jah hem till en kompis. Sen gick jag hem och stekte bara en korv med bröd och åt sedan hämtade mamma mig och körde mig till krk där jag skulle på en kurs om att ta grönt kort. Var där i 2 timmar sedan åkte jag hem till pappa, åt och gjorde läxan :/ ah och nu ska jag sova<3 imorgon skulle jag ha tränat för Peter Ericksson fast träningen blev inställd :( aja får rida som vanligt istället då..
Hoppar för mamma istället på torsdag då :) På onsdag blir det kurs igen, och i helgen ska jag hoppa pay and jump :D
Tänkte hoppa 90 cm och 1 m vi fårse :) antingen det eller två varv på 90 cm.
Aa sorry för tråkigt inlägg men som sagt man hinner ju inte uppdatera bloggen jätte bra varje dag :( aa men bliggar mera imon godnatt ! <3
Rolig bild där..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0