Läxa .

Hej !
Sitter här i mitt rum och precis blivit klar med min Nyhetsläxa . Segt som fan ! men aja ..
Jätte trött efter en dag på isen :D mysigt va det , men hur kallt som helst i vissa tillfällen .
Fick i alla fall en jätte fin dag , med trevligt umgänge :)
Gick väl bättre en vad jag tänkt . Eftersom att jag åkt mycket skridskor så är jag ju hyfsat van , men ändå :D
Dock ramla jag ju några gånger av några olika andledningar ...
  • " taggarna " på skridskorna högg till reält , så det blev tvär stopp. x 1
  • Christian tackla mig :s x 1
HAHAH ! menmen .
Så jag slapp stallet i dag också , eller ah , mamma skulle ta in hästarna och bara mocka för Aafke , dom andra var redan klara . Så jag fick hjälpa och ta in dom då men annars gjorde jag inget , frös som fan så jag satt i bilen och varmde mig ! Lycka att man blev hämtade direkt när man steg av bussen hem från sjöaremossen :) heheh . sen när vi kom hem så sova jag !sjukt gött (yy) Hör av mig i morgon efter skolan och stallet skulle jag tro för nu måste jag fixa lite grejer tills i morgon :))
Ps. Kommer nog lite bilder alldeles strax  från i dag :D
Ha det jätte bra alla fina ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0