Lennart :)

Tjäännaa !
Idag var jag i skolan som vanligt och hade spanska förhör..det kändes bra :)
Sedan rullade de väl på, slutar skolan, går hem och gör en macka på 2 minuter sedan går jag till bussen. Kommer till stallet och gör i ordning allt med mat o mockning :)) Thomas kommer och kopplar kärran, jag lastat Pontus och sedan drar vi iväg till Lennart! Träningen gick super! Vi tränade på att hoppa på volt met bommar och lite andra hinder och en kombenation.Träffade Pontus förra ägare där oxå heheh :)
Nu är jag hemma och ska göra engelskan ://
Denna veckan :
• Torsdag (imorgon) Engelska text+glosor
• Fredag SO förhör på länder,floder,halvöar osv..
Sedan i helgen ska jag på pay and jump med Pontus ! Ha de bra <33

// Alva <33

Här är en bild från träningen, är nt så jätte bra bild för det är en bild från en film. På denna bilden var det nt så jätte högt men de andra bilderna blev jätte suddiga...:((


Kommentarer
Postat av: mr skipper

Jättebra träning!!!

2012-01-19 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0