lite smått seg idag ... !

Haaaaajjsan !

Lite sen med inlägget , men  bättre sent en aldrig ? :D
Idag gick jag upp 6 som vanligt , fixa allt och sånt som man alltid gör , sedan åkte jag och mammi till stallet och släppte ut lite hästar :D Sedan körde hon mig till skolan då , som började 8.15 - 14.10 .. ganska chill skoldag i dag men ändå men ändå är jag hur seg som helst , kom hem runt 3 tiden som vanligt la mig i soffan kolla tv eftersom mig älskade mamma hade tagit in hästrna runt lunch tid på grund av vädret , och då hade hon även gjort i ordning så jag slapp stallet i dag .. Men i morgon måste jag verkligen rida , då ska det ju ändå bli fint väder så det är ju perfekt !(yy)
Hjälpte mamma med maten i dag också , då det blev kycklingsallad (yyy) sjukt gott va det !!
Men nu ska jag gå ner en sväng och mysa med My Familey <3 // Josefine <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0