Mobilinlägg :)

Hejsan !
Ledsen för dålig uppdatering men så blir det ibland. Igår så hoppade jag med Pontus för mamma och det gick jötte bra ! Jag skulle ha sovit över hos Josefine igår men hon blev sjuk, både frber o spytt stackaren :'( idag red jag ut med Pontus och med en i stallet, vi res i skogen. Härligt ! Det var lite träd som hade fallit fast dem hoppade jag och Pontus över :P HAHAH !!
Sedan kom jag hem och åt, sen gjorde jag läxorna. Jag är så duktig som gör läxor på en SÖNDAG heheh :)

Jag gjorde :
Spanska text + glosor
Engelska text + glosor
Matteläxa 13

Är helt slut nu....har jätte ont i huvudet och känner mig jätte varm, måste vara något som går när det är så många som är sjuka :( Blir inget mer inlägg ikväll för orkar nt det heheh :p
Vi får se när videoinlägget kommer för vi skulle ha gjort det i helgen..kanske blir nästa helg vi får se :)
Ha de bra ! <3

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0