My day :))

Hello !
Idag började jag 8.15-14.45 då jag hade ELT sista lektionen, gjorde läxorna då så slipper göra dem nu :) sedan hände det väl inte så mycket..eller jo jag gick till sjuksyster för hade så j*vla ont i huvudet vid halv två tiden ! Hade inte feber eller så, skönt. Vet dock inte varför jag har ont i huvudet på dagarna..
Men aja, efter skolan drog jag hem och sen åkte jag buss till stallet som vanligt. Sen gjorde jag maten o mocka, sen red jah en snabbis. Efter det kom min snälla "bonus pappa" Thomas och hjälpte mig sätta på Pontus broddar så han inte halkar imon :) sen åkte vi o köpte mat på vägen hem. Gott !
Just nu sitter jag och kollar på tv :)
Men ha det så mysigt ! Bloggar mera imon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0