Ny header !

Halloj :D
Ny header om ni inte redan sätt det :) Gjort helt själva . rätt stolta faktiskt !
Precis kommit hem från stallet då jag gjorde det vanliga :)
Sen har det liksom inte hänt så mycket , vaknade av att Alva säger Josefine ? vid halv tio tiden .
Så la vi oss och kollade Ponnyakuten . Sen fixa vi med headern och sådant :)
Sen blev det stallet , nu sitter vi i min säg och ska snart fixa bilder till " // Josefine " / " // Alva "  , hahah aja ni fattar !
Imorgon är det skola :/ 8.15-15.30 .. seeeeggttt !
Åker direkt till stallet för att att ha " stallmöte " .
Hör av mig senare i kväll skulle jag tro , sedan i morgon också :D

// Josefine <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0