Om mig :)

Hejsan !
Såhär ser väl min dag ungefär ut.

* Åka till stallet
* Mocka,göra maten och rida
* Åka hem

Och sedan vet jag inte vad jag ska göra, hoho..
Tänkte iallafall skriva lite grann om mig och Pontus med bilder osv :)

Jag har börjat träna för Lennart och det går bara bättre och bättre!
 image description 
Bild från träning :)

Jag har inte haft Pontus så länge, har tävlat upp till LB med honom. På träning hoppar jag 110 osv.
Pontus är en 15 årig valack, c-ponny, han har tävlat upp till Msv och mitt mål med honom
iår är att hoppa LA och så får jag se hur det går, kanske till och med Msv B :)
Jag har inga tävlingar inplanerade
''än så länge'' för jag måste ta grönt kort, sedan ska jag börja tävla igen.
Min första tävling iår blir antagligen på Krk, vet faktiskt inte.

image description 
LB med fina Pontus :)
image descriptionimage descriptionimage description Kanske kommer fler inlägg senare :)

* Vad vill ni att vi skriver om? Nu har du chansen att bestämma! Eller har du någon fråga?

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0