Plugg..osv.

heejjj , sitter nu här och gör min allra första läxa på 2012 :DD spanska läxa ...
Sen va det ju första dagen i skolan på denna veckan :) Äntligen frisk !
dock har jag sjukt störande hosta som kommer 24/7 och förkyld men det får jag leva med .
Dagen började med att jag vakande halv 6 på grund av att jag blödde näseblod :s trodde först att det bara ran i näsan eftersom jag är förkyld så et var ju inget konstigt med det ? då min tanke slog  att det kanske va näseblond , tände min sänglampa och ser att : lakan , täcke , kuddä , arm , hand är det hur mycket blod på som helst , fick panik för att det ran och ran , men som tur va tog det slut fort ! sen drog jag till skolan med bussen , var la där runt 8 , då jag gick till  8.15 -14.10 i dag :D sista lektionen hade vi engelska då har vi några jävla grupper , så fick vi ett konstigt prov , typ något som vi skulle ha på nationella ? aja hade ingen aning om detta speciellt inte när jag varit sjuk .. men det gick nog bra :) Sen kom jag hem vid 15.10 kanske ? drog till stallet vid frya och red aafke , han ju bli mörkt innan jag ens hade hunnit komma ut ju :// då det bara blev en snabbis i dag för hon va jätte spänd osv .  dock inte så kontiskt eftersom att mina hästar är hel galna i hagen , då hon och nancy ( en häst syrran rider ) blev lite upp jagade . Sen kan jag berätta en liten rolig händelse när jag skulle hoppa upp på aafke , hon kan gärna gå i väg när man hoppar upp och sånt så mamma fick hålla henne förra gången men denna gången gjode jag det själv , det va nog första och sista gången :D nämen , hon börjar gå och jag bara tar tag i henne lite , hoppar upp som vanlig , då jag är i luften och hon snappt vänder och springen in i stallet , jag bara gör världens snabbaste tanke ( vet inte ens om det va en tanke ) men sätter mig på hennes rumpa in i stallet när och får vänt henne ... aja det va dagens i alla fall för min del :)) Nu ska jag fortsätta med läxa, sedan fixa lite till morgondagen :) Puss //Josefine <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0