sjuk :'(

hej !
förlåt för dålig uppdatering , men jag är sjuk och har inte orkat röra mig så mycket , liksom bara gått i mellan soffan och sängen ... :/ Men tar ju tablett så fort jag känner mig lite dålig igen . Tror inte det blir någon skola för mig som det ser ut nu :( Hatar att jobba igen.... Så här började allt :
I bussen på väg hem i fredags så kände jag mig frusen och hade jätte ont i huvudet och mage .
sedan hemma hos ida mådde jag skit på kvällen , frös så in i helvete .
vaknade väldigt tidigt på morgonen och inte visste vad jag skulle ta vägen , går in på toan för att jag trodde jag skulle spy , äcklig känlsa !
sedan smsar jag min mamma , så hon kommer och hämtar mig kl 6 ungefär ,kan knappt gå för mina ben va som spagetti
kommer hem lägger mig i sägen ,efter en stund ,  ja vad händer ... :s
sen svomnar jag , vaknar jag osv . sen skulle vi ( jag och mamma ) se i fall jag kunde ta en tablett så jag kunde må lite bättre i alla fall , tar tabletten , va sjukt törstig så tänker mig inte för , driker upp hela cola glaset och sväljer tabletten ... tar tempen , det händer i gen ...
gårdagens mat : två glas yoghurt ... en bit av syrrans pizza .
ja , så jag drogar tabletter , blev ju ett inlägg för att jag har tagit en tablett på natten så käner mig nu bättre , men kommer nog inte bli mer inlägg i dag på grund av hur jag mår , men hoppas i alla fall ni mår bra !
Massa kramar på er :D // Josefine <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0