Skola !

heeyy ! :D
Idag har det ju varit skola , alla lektioner va ju typ som vanligt dock inte lika jobbiga ... :DDDD
Vi började 8.15 som alltid ... och så gick vi till 14.10 ungefär lite tidigare en vanligt alltså :)
Och vi har ju inte direkt ändrade skeman eller någonting så ingen förendring här inte ...
Idag va jag ju en snabbis i stallet  tyvärr ! hade en tanke på ridning med det blev mörk o började regna så tar i i morgon hoppas jag , om vädret håller :DD Sen fick jag entligen snackat med ägaren till hästen jag ska börja rida lite , så nu blir det mycket med hästarna (yyy) Sjukt underbart ! <3 Men det kommer säkert mer om det senare. :D
Men tagga nästa skol dag då ....................... men vi kanske slänger in ett inlägg sen , annars kommer det ju ett i morgon :)
// Josefine <3

Kommentarer
Postat av: Josseeee kosseee <3

schemat *

2012-01-10 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0