Spanska .

Heejsan bloggen !
Idag började jag 8.15 och slutade 15.00 med gympa. Fixade lite med vårat bildspel som vi ska ha på NO som redovisning. Vi ska redovisa om maskar..kanske inte mitt första val men men. Hade sjukt ont i huvudet klockan 13.30 idag, igen ! Vet inte varför heller..så jag orkade inte vara med på gympan för att jag hade så ont :( Tog en alvedon sen och mådde bättre. Sedan åkte jag till stallet och red hårt i 1 timme på marken. Tog fram några bommar oxå, Pontus arbetade väldigt bra på slutet gick på tygen och var inte tung i munnen. Bra ! Efter att jag red mockade jag o gjorde maten, sen kom Thomas och hämtade mig. Sen åt jag, och nu håller jag på med spanskan...ska lära mig 20 glosor tills imon och börjar med det idag ! Typiskt mig asså...
Imon är det sovmorgon till 9.00 så går väl upp klockan 8.00 :) imon slutar jag klockan 14.25 fast åker inte till stallet imon för ska vara med kompisar <3
Ah men nu får jag väl plugga vidare då..bloggar mer imon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0