Träningen :)

Heeeeeejj !!!
Just nu ligger jag i sängen och ska sova efter en lång dag !
Efter skolan åkte jag buss till stallet, som tur var hade det inte blivit mörkt innan jag kom till stallet :)
När jag kom till stallet hade jag bara 30 minuter på mig att göra maten,byta om,borsta Pontus och sånt,sadla,ta på transportskydd,ta på täcke och göra maten ! HAHAHAH ! Iallafall så gick det jätte bra på träningen ! Pontus var pigg och glad och hoppade jätte bra ! Lennart ville att jag skulle rida på ett annat sätt så nu är det bara o träna hemma och få det o sitta ! Nästa träning för honom är på onsdag :)
Imon är det rätt så chill, först har kag hk sedan en väldigt lång SO lektion, lunch och sen matte. Börjar 8.15 och slutar 13.05 väldigt skönt ! Vet inte om jag skrivit det förut men jaja :)
I helgen ska jag sova över hos Josefine och så får vi se om det kanske blir någon cleraound på söndagen på krk :)
Men nu ska jag sova för är jätte trött !
Och så ska man hinna med läxor i helgen oxå ! Ingen mjukstart här inte !
HAHAHAHAH !! Men nu ska jag sova :)
Natti natti <3

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0