Trololo....

Hejsan ! Idag började jag kolckan 8.15 och slutade 14.45 :) Vi fick risgrinsgröt till lunch idag och jag och min kompis fick äcklig smak i munnen så vi köpte tuggummi, sockerfria ofc ! <3 På ELT:n gjorde jag mina läxor så dem är gjorda, skönt ! Sedan slutade jag skolan och gick hem, sedan tog jag bussen som vanligt till stallet och gjorde maten,mocka o red. Sen hämtade mamma mig och vi skulle hämta min lillebror hos en kompis, mamma o jag gick runt i hela området och ringde på fel hus osv..tog nog 30 minuter tills vi hittade huset. Heheh...:) Imon är det tisdag, börjar 8.15 o slutar 15.00 :// Förresten kollade ni på PONNYAKUTEN igår? Den går på söndagar klockan 19.00 på SvtB. Ha de bra ! // Alva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0