yeeeyyy !

Heeeejjjsan alla !

Emma Ingvarson sov hos mig tills i dag och vi vaknade ca kvart i 1 :s
Så jag fick gå upp direkt och åka till stallet ...och fixa allt , dock blev inte ingen ridning för min del i dag heller :( eftersom det va frost var det jätte hårt i paddocken , och Power går det inte att rida ut med själv för han är så fjantig och tycker allt är läsigt och man kommer ingen stans ,och eftersom syrran har ont i foten efter Annie slänge av henne och att Annie har tappat en sko, annars kunde jag ju ridigt med henne :/ Så är det ju så här också att vi har en sjukdom i stallet som kallas " kvarka " där hästarna i stallet som har det inte få träffa andra hästar för att det är så smittsamt osv .
Men snart kommer nog Alva hit och hon ska sova här :))) Och våran dag / kväll ser väll ut så här ungefär .
Bada bubbelbad ute (Y)
Och fixa med bloggen (Y)
Mysigt !
Kommer nog några inlägg fram mot kvällen !
Ha det bäst <3 // Josefine <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0