åh herregud !

hej !
får göra ett gnska snabbt inlägg nu eftersom Sara  kommer sedan så ska vi ha skräckfilms kväll och bada lite och så !
fett taggad !
kommer bli bäst !!
aja , sitter nu och trycker i mig en pizza :)
var i stallet i dag vid två tiden tror jag . red i paddocken och det gick la bra !
han gick jätte bra , fin framåt bjudning och underbart på tygeln .
han gick fint själv typ , tog bara i tyglarna och han gick ner med huvudet direkt * stolt ägare *
jappjapp , sedan tog jag ett lite skutt ... pigg häst :s
åhh herregud vad han sprang ! lycklig ?
han var sjukt jävla het på hindret som inte alls var stort !
han var också som en studsboll :s jaaaa...... han hoppade upp och ner som bara den !
ont i armarna eftersom jag var tvungen att dra upp hans huvud .hehe !
annars var han toppen idag !
mockade ju och sånt såklart också ! :)
Igår blev det ingen ridning pågrund av väder !
var där och gjorde iordning bara ...
sedan på kvällen kom Emma Ingvarson hit , wwiee !
vi bada och så , sjukt mysigt , verkligen älskar henne . en person jag gillar och prata med
, vi pratar om nästa allt , så i låg där i mer än 1 timma och myste med musik och powerking , heheh :))
yeeyy detta var mitt för idag , jag vet jätte dålig uppdaterning från mig i går .. ursäktar !
kommer inte blir så mycket denna helgen .. detta idag och imorgon åker jag till stallet hufsat tidigt och sedan är det släktkalas .. mindre taggad .. :/ dock får jag ju pengar , men !
♥ L.O.V.E  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0