Allt som hänt.

Hej, entligen har jag lite tid till att blogga :) inte hänt något särskilt onsdag, torsdag o lördag. Torsdag red jag ut, fredag gick jag med Pontus och hopptränade med en annan ponny på ridskolan. För ville inte att pontus skulle hoppträna dagen innan tävling. Charlie var en D-ponny, väldigt snäll men rätt så seeeeg..aja han gick bra annars :) en otäck grej var att en i laget ramlade av, då man hörde hur de knakade i axeln ;o stackare...
Lördagen gick sådär, hade inte hunnit hoppträna något efter sälen då det inte gick för Lennart. Första klassen (LC) 4 fel, andra klassen (LB) rev han VÄLDIGT kraftigt för att vi kom fel på ett hinder och Pontus HATAR att riva asså han blir rädd, så han blev skit rädd o skenade lite..jag valde att utgå då jag inte tyckte att det kändes så bra + att han var tittig. Så på söndagen tränade mamma o jag på just de, titthinder. Mamma tog fram vattenmatta, smilesar, papper, jackor att hänga på hinder osv. Riktigt bra träning! Det är ju rätt så mycket ljud omkring på läktaren när man tävlar så mamma hade massa ljud för sig. Hoppade ett räcke och på sidan en bom kryss oxer kryss. Kändes bra, både Pontua o jag fick mera självförtroende. Och alla får ju ett bakslag ibland. 2 steg framåt, 1 steg tillbaka. Nu kommande veckan ska jag hoppträna och på lördagen ska jag tävla. Efter de ska jag sova över hos några kompisar, mysigt! :)
Idag ska jag göra läxor o sedan åka tillsammans med mamma till stallet o mocka osv..på tisdag ska jag rida ut tror jag,onsdag är de studiedag då jag ska studera och rida. Torsdag hoppträning, fredag dressyr med laget, lördag tävling :) aa så ser min vecka ut.

Oooooccchhh Josefine fyller år idag!
Grattis vännen på din 13 års dag :)
Idag blir du tonåring :oooo
Nu är det bara jag som fortfarande är 12...hoho :)
Och nästa år är du "fjortos" du blir fjortis före mig hihihihihi ;) (yyyy)
Ha en jättebra dag, får skriva ett grattisinlägg här eftersom vi inte kan ses. Puss <3


Kommentarer
Postat av: KOSSSAAAMUU

HAHAH , Tack hjärtat <3

2012-03-05 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0