Bussen :/

Halloj! Sitter på bussen, och den är sen som vanligt!! :(( jobbiga buss. Fast har ju hittat rätt tidsplan sånatt kag slipper vänta så länge (yyy) kanske inte så intresant, well well..jag har en fråga till er.
* Vad vill ni att vi ska skriva om den här veckan? Nu har du chansen ! Du kan skriva anonymt såklart :) det blir lite roligare om ni ger tips.
När jag kommer till stallet ska jag nog rida ut först (så att det inte hinner mörkna) sedan mocka osv. Behöver ju nt skynda mig jätte mycket eftersom jag har studiedag imorgon, såååååå skönt! Då ska jag rida, göra läxor -.- och kanske ska ta en sväng på kungsmässan (L) kanske ses?
Hör av mig sen när jag kommit hem :)

// Alva<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0